این وب سایت با هدف تولید محصولات چرم طبیعی و فروش به صورت اینترنتی و احیای صنعت چرم دوزی سنتی ایجاد و توسعه یافته است و تابع قوانین و مقررات کشور ایران می باشد و فروش محصولات صرفا در کشور ایران امکان پذیر است .

خرید از فروشگاه آنلاین رحمان زاده به معنی آگاهی و موافقت شما مشتریان گرامی با شرایط و ضوابط ذیل است:

مشتریان محترم هنگام سفارش کالا می‌بایست اطلاعات صحیح و کامل را در جداول مربوطه درج نمایند. بدیهی است کاستی و یا نادرستی اطلاعات، مانع تکمیل مراحل سفارش و ارسال به موقع خواهد شد.

پس از ثبت سفارش، امکان تغییر بازه زمانی و آدرس وجود ندارد و در صورت درخواست مشتریان برای تغییر این موارد، می‌توانند با پیام کوتاه یا ایمیل ، سفارش قبلی را لغو و سفارش جدید ثبت نمایند.

درصورتی که مشتریان گرامی شیوه پرداخت در محل را انتخاب نمایند و تا ۷۲ ساعت بعد از ثبت سفارش در سایت پاسخگوی تلفن مندرج در فاکتور جهت هماهنگی و تایید سفارش نباشند، این سفارش ابطال گردیده و پیگیری و ارسال آن صورت نمی‌پذیرد.

اگر مشتریان گرامی پرداخت در محل را انتخاب نمایند، در صورت افزایش قیمت محصولات تا زمان پرداخت، فاکتور با قیمت جدید محاسبه خواهد شد.

به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تمامی سفارش‌ها در مقابل در ورودی ساختمان تحویل می‌گردد و از تحویل سفارش‌ها در مقابل در واحد معذوریم.

برای شیوه پرداخت در محل تنها با هماهنگی قبلی و تماس یا پیام بعد از ثبت سفارش امکان پذیر است .

جهت ثبت سفارش برای شهرهایی غیر از تهران، با توجه به ارسال کالا از طریق پست یا تیپاکس، درج کدپستی اجباری است و در صورت عدم درج و یا ناقص بودن آن مسئولیت عدم دریافت کالا و هزینه ارسال مجدد به عهده خریدار می‌باشد.

با توجه به ثبت سیستمی سفارش‌ها، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات فاکتور و همچنین تغییر نوع فاکتور از حقیقی به حقوقی و بالعکس وجود ندارد. بنابراین لازم است هماهنگی‌های لازم با واحد پشتیبانی قبل از ثبت سفارش صورت گیرد.

شرایط حمل و تحویل کالا

  • هنگام تحویل کالا ارائه کارت شناسایی و کد پیگیری به مامور تحویل الزامی است.*

ارسال سفارش‌ها در محدوده تهران:

در صورت خرید حداقل یک میلیون تومان، ارسال سفارش در بازه زمانی انتخاب شده در شهر تهران (به جز حومه تهران) توسط پست و به صورت رایگان است. (روزهای جمعه محاسبه نمی‌شود.).

در صورت انتخاب شیوه پرداخت در محل، در هنگام مراجعه مامور ارسال، زمان بررسی سفارش و پرداخت وجه، پنج دقیقه می‌باشد.

در صورت درخواست مشتری برای ارسال کالا غیر از ساعت اعلام شده، هزینه حمل در محل تحویل از خریدار نقداً دریافت می‌شود.

هرگونه مغایرت، نقص یا ایراد فنی، می‌بایست در لحظه تحویل سفارش به متصدی تحویل اعلام و کالا مرجوع شود. 

ارسال سفارش‌ها در مراکز استان و شهرستان‌ها (به جز تهران):

حمل کلیه سفارش‌ها توسط پست پیشتاز یا تیپاکس صورت می‌گیرد و برای هر محموله یک شماره رهگیری توسط پست پیشتاز یا تیپاکس صادر و به درخواست مشتری به ایشان ارائه می‌گردد.

مدت زمان تحویل کالا برای شهرستان‌ها حداکثر یک هفته پس از واریز وجه و صدور صورتحساب می‌باشد. (روزهای تعطیل رسمی محاسبه نمی‌شود.)

هزینه حمل در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها ۴۰۰،۰۰۰ ریال است که از طریق درگاه بانکی یا به صورت انتقال وجه کارت به کارت پرداخت می‌شود.

شرایط و ضوابط برگشت و تعویض کالا

برگشت کالا و حق انصراف: قبل از ارسال کالا در صورت انصراف از خرید، کل وجه به حساب بانکی خریدار مسترد خواهد شد. انتقال وجه به طور معمول بین ۲ تا ۵ روز کاری انجام می‌شود.

بعد از ارسال کالا و تسویه حساب، در صورت انصراف از خرید، کالای خریداری شده تنها به مدت ۷ روزکاری از تاریخ صدور فاکتور و به شرط عدم هرگونه استفاده یا خسارت به کالا، حق تعویض کالا با کالای هم قیمت یا با قیمت بالاتر محفوظ بوده و هزینه ارسال مجدد کالای تعویضی به عهده خریدار می‌باشد.

بعد از ارسال کالا در صورت انصراف از خرید، کل وجه بعد از کسر هزینه ارسال به حساب بانکی خریدار مسترد خواهد شد.

هزینه بازگشت کالا در صورت تعویض یا انصراف از خرید به‌عهده مشتری خواهد بود.

فروشگاه چرم رحمان زاده حق اضافه یا حذف قوانین جدید را با توجه به سیاست احترام به خریدار برای خود محفوظ می‌دارد.