رویه‌های بازگرداندن کالا

ازانجایی که فروشگاه چرم رحمان زاده فروش یک کالا را پایان یک پروسه ندانسته بلکه آغاز یک همکاری میداند لذا آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان محترم همواره از الویت‏‌های ما می باشد و در این راستا می‏‌کوشیم تا تمامی  سفارشات در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد ولی با این وجود ممکن است مشتریان محترم پس از خرید با مسائلی روبرو شوند که  تصمیم به بازگرداندن کالای خریداری شده بگیرند لذا  با رعایت کلیه موارد ذیل این امر امکان پذیر می باشد .

  • اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش فروشگاه از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.

  • اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است .

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه عودت گردد.  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

  • اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش فروشگاه اطلاع داده شود.

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه ارسال شود.

در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری بایداز تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فروشگاه بازگردانده شود.

منصرف شدن خریدار از خرید خود 

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی کالا با شرایط زیر امکانپذیر نمی باشد :

  • اگر کالا از بسته بندی اصلی خود خارج شود و مشتری به دلایل شخصی تصمیم به ارجاع کالا بگیرد .
  • اگر کالا برای مشتری فرستاده شود و مشتری احساس عدم نیاز به کالا را داشته باشد.

لازم بذکر است از آنجا که فروشگاه چرم رحمان زاده یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به خریدار یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود)

درصورتیکه سفارش هنوز ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات فروشگاه اطلاع داده شود

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به استرداد کالا

  • کالا را چطور ارسال کنید؟

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش فروشگاه جداً خودداری کنید

برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید

بسته خود را به آدرس فروشگاه که در بخش تماس ارائه شده است ارسال کنید 

  • هزینه ارسال چگونه محاسبه خواهد شد

اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه برسد، هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه است که در تهران توسط پست یا تیپاکس وسایر شهرستانها بوسیله پست پیشتاز صورت میپذیرد وهزینه ها بر مبنای آن پرداخت میگردد برای واریز هزینه پست به حساب خریدار، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به فروشگاه ارسال شود وانتقال توسط پیک نیز قبلا توسط فروشگاه هماهنگ میگردد

در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان فروشگاه هزینه ارسال به عهده خریدار میباشد .